PEPP?!

uuuuh. jag kan inte bestämma mig? ska jag dricka eller inte, ska jag till lipz eller inte? linn tjatar på mig att jag ska komma till vbg och dricka med dom gamla godingarna :)) så nu är jag sugen på det! men blir så besvärligt med att ta sig dit/ hem osv. så isf måste jag lösa det först. samtidigt är jag sugen på lipz, tydligen många som ska dit ikv? hm. svåååårt! först och främst ska jag iaf fixa dricka nu. får bli ett flak cider om det går att ordna. men har pengar precis till det, så jag vill helst dela med någon ;o

idag vakande vi vid 1 :o när sov jag så länge sist?! ojoj. gick upp efter en stund iaf, rastlös som bara den! städade lite. plockade i en maskin tvätt och sen lagade jag mat. blev en pastagratäng igen, dock ännu mera improvision denna gången, fick göra en egen ostsås och ingen dolmio hade jag heller så :p haha. men det blev väl okej :) sen såg vi på 'push', den var ganska bra!

nej, nu ska jag ta tag i kvällen.
börjar med att ta en dusch, och så får jag fundera vidare på hur jag ska göra. slänger kanske kanske in ett inlägg innan jag drar :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0