READY TO GO!

nu sitter jag och väntar på att vi ska åka! funderar på att börja gå mot sara eller något så länge. orkar inte sitta här ;p hehe. och så behöver jag komma ut och röra på mig lite känner jag. baksmällan har iaf näst intill försvunnit helt och hållet ;D det är ju bra! ny kväll, nya tag och en ny flaska sprit att dricka upp. åh, jag har ätit så duktigt idag .. eller duktigt och duktigt, BRA! drack en del vatten ca 30 minuter innan och knaprade i mig lite morot under tiden pastan jag hade till chilin kokade :]  pappa hade gjort en riktigt god chiligryta!! :D och starka kryddor är braaaaa :)) hihi.


nej, nu ska jag börja gå till älskade sis. har ca 4000- 5000 steg framför mig (; fast sen vet man ju inte hur snabba dennis och dom är så kanske inte hinner fram. det återstår att se. hoppas ni alla får en jättebra kväll!

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: jenny

shit vad fin blogg!:O

2009-05-10 @ 00:05:45
URL: http://filurernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0