SEEEEG SOM BARA DEN!

har inte gjort mycket mer än druckit vatten, ätit ett ägg och suttit här än så länge. vaknade av att albin ringde vid 10.40 och frågade efter mitt kontonummer, för han kunde typ inte sitt utantill och var i skolan. behövde det för att få sina pengar för matersättning från praktiken insatt. jauu .....

jo, jag har starat en tvättmaskin också
, så väntar på att den ska bli klar så jag kan hänga upp det på tork! :) sen så tänkte jag gå ut och gå. börjar bli riktigt hungrig så hoppas tvättmaskinen är klar väldigt snart. annars kanske jag hinner gå ut en sväng innan iofs. och så tänkte jag äta havregrynsgröt med äpple efter promenaden.

tror jag hamnar här efter det och en dusch sen.
måste fixa musik till albins student och sådär. vid 3-halv 4 ska jag fixa käka. bilr risotto! sen lite senare blir det träning med alice. gym kör vi nog idag :D nu ska jag kolla tvättmaskinen :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0