SLAPP DAG

haha. idag är jag riktigt seg måste jag säga! gick iofs upp redan klockan 8 för att ringa och avboka min tid hos tandläkaren eftersom jag inte på något sätt kunde ta mig dit ..... sen la jag mig på soffan, kollade på 'vakna med the voice' där kenza gästade :) när det var slut fanns det absout ingenting att se. prata med erica i telefon en timma. sen käkade jag havregrynsgröt och satte på 'tillfällig fru sökes' som precis tagit slut!

nu ska jag snart sätta igång med middagen. jag tänkte göra någon slags pastagratäng idag. det får ju bli som det blir, men tror nog det blir ätbart iaf. och självklart sallad till det! men nu först ska jag nog köra lite styrketräning ;D skippade ju promenaden imorse (a) men känns bra ändå, för nu har det visat resultat på kroppen. så nu gäller det att inte tappa motivationen igen! för än så länge har jag bara kommit en liten liten bit på vägen. har ganska långt kvar tills jag uppnått mitt mål ;o

om resten av dagen blir som planerad ska jag vara med robin, och antagligen peppe :) trevligt! får väl se vad vi hittar på. suck, jag är riktigt sugen på cheeseballz .. eller jag är sugen på det mesta, typ hela tiden! det är det jobbigaste ;/ står chips i ett skåp i köket också. som jag kämpar med att inte vilja ha. men nej. inte idag!! :]

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0