SNACKA OM KOMPLEX

står inte ut med det längre och jag kan inte sluta tänka på det! mår jävligt dåligt pga av att jag gått upp massa i vikt. visst jag har tänkt mycket på mat och så nu, men den senaste veckan har det gått åt helvete det med. massa godis och mindre nyttig mat. nej, det är inte okej! verkligen inte. för jag vill inte gå upp mer, vill inte lägga på mig mera. det värsta är att det lägger sig på magen. åh, jag har egentligen inte lusten, nu för tiden känns det inte som jag har lust till något annat än att äta, festa och sova. helt värdelöst!

suck, jag har verkligen tappat det där jag hade för ett tag sen, motivation. men nej, jag vill inte må sämre än vad jag redan gör på grund av det här. imorgon ska jag ta tag i det igen. så är det bara! spelar inte roll om det spöregnar från och med nu, jag ska ut och gå eller springa varje morgon. nu har jag skrivit kontrakt på det! (nästan jätteseriös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0