TACK FÖR DEN HÄR FREDAGEN

nu är jag hemma, klockan närmar sig halv 4. dags att krypa till sängs? kvällen har vart helt okej iaf :) umgåtts ovanligt mycket med folket kan man väl säga, stått på oden parkeringen stor del av tiden. låter luff ja, men vi har iaf pratat med varandra och inte bara suttit i bilarna på shell som vi annars brukar! (; haha. 3 öl har jag fått i mig också, som jag fick av tobbe. snällis. det sista var det jag och roob. erica och johannes kom också och ska sova här med mig inatt :) sen så åkte vi även runt med bawer m.fl litegranna. mysig kväll iaf, massa regn och trevligt umgänge <3


tack vare roob har jag fått i mig massa onödiga onyttigheter också.
för det första tvingade han mig äta en cheeseburgare, han ville inte äta själv så han köpte en till mig med! sen hade erica och johannes chips och då skulle jag äta 3 stycken för att slippa gå hem från stan. haha. riktigt illa! men nästa vecka blir det stenhård träning!!!!

nej, nu ska jag ta mig en macka eller något
, sedan blir det sängen. sov så gooott :}

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: ericaandersson

Fin header, cool piercing du har:) kram

2009-05-23 @ 16:35:29
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0