TACOS IKVÄLL

det är väl det enda jag har att "se fram emot". för resten av kvällen har jag ingen aning om vad som händer. erica och johannes ska dra på fest. kan mycket väl bli så att jag bara sitter här - för jag har inga kompisar. rockigt värre (y) på tal om rockigt så tycker jag det är lite wierd att lil wayne har hittat till rock-genren :p haha. men helt okej faktiskt :)

dessutom släpper inte den förbannade ångesten!
jag vill träna träna, jävla tjockis! men vägrar dra till älvhögsborg själv. möjligtvis simma isf, men hannah har fortfarande mina badkläder. kan inte bli bättre. hade inte hunnit ändå iofs, eftersom det är lördag har badhallen stängt sne länge tillbaka. gymmet stänger om 1 timma. nej, fyfan vilket jävla humör jag har nu. håller på att svälta ihjäl också. ska ta en dusch nu, städa lite och sedan sätta igång med käket!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0