ALLA ÄLSKAR REGN!

nu har jag vart duktig! och duktigare ska jag bli :) har precis pratat med (äntligen) rätt person på soc. så nu har jag fått en tid den 25 maj, klockan 10.00. ett tag kvar, men nu vet man ju iaf att jag kommer bli klar. det som gäller nu är att jag går till arbetsförmedlingen och skriver in mig, är ju än så länge bara registererad på deras hemsida. nåväl. sen ska jag skriva ut ett kontoutdrag. vilket inte kommer bli några problem alls, för det finns ju inte särskilt mycket att se, speciellt inte dom senaste 3 månaderna ;o

vad var det mer? jo, jag kommer antagligen få praktik ;| vilket kanske är bra för mig, att ha något att göra om dagarna. även om jag egentligen inte tjänar något på just det så får jag ju ändå på sätt och vis pengar för det, eftersom det är genom det som jag förtjänar mitt bidrag. fast nja, jag kommer nog verkligen försöka fixa ett riktigt jobb nu. jag menar hur kul är det egentligen att hamna på någon random praktik och få drygt 3000 i månaden, om ens såpass?!

äsch! nu ska jag klä på mig och ta en härlig morgonpromenad. fast upptäckte precis att det tyckte inte vädret .. haha, får väl glo på TV en stund först då! :[ dumma regn .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0