TJUGO I TVÅ

nu är det senare än vanligt .. jag brukar ju faktiskt inte sitta uppe så här länge nu för tiden. och det känner jag tydligt i huvudet ;o helt suddigt! ska ta mig en nattmacka nu och sen krypa ner under täcket :) eller är det onyttigt att äta på natten? skitsamma, orkar inte tänka på det nu.

imorgon tänkte jag börja dagen med en springtur, eller iaf en rask promenad! sedan blir det frukost - havregrynsgröt. och lite styrketräning efter det. vill verkligen ta tag i kroppen nu. går jag upp mer vet jag inte vad jag gör! antagligen kommer jag sluta äta helt ..... fan

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Josie

Hej, allt bra? :)

2009-05-05 @ 01:48:01
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej, det kostar ungefär 80 kr och resultatet håller i upp till 4 veckor. aa håller med (:

2009-05-05 @ 09:14:06
URL: http://mejtaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0