TREVLIG KVÄLL I GÖTEBORG

jodå. det har varit en ganska bra kväll! kul att för en gångs skull göra något lite annorlunda. inte varje dag man åker till göteborg för att se 'alice cooper' på scen med en stor pytonorm ;D hur som helst ......

dennis hämtade mig här hemma vid 4 (: så åkte vi hem till johan i vänersborg. satt där och chillade en stund innan vi drog oss iväg mot gbg, med pluto (ormen) i en sportbag :p det var jag, dennis, johan, stampe, kenny och så självklart pluto då som åkte. väl framme i göteborg runt 7 någon gång höll vi på ett bra tag innan vi hittade rätt. men en timma senare satt vi iaf på övervåningen av SoHo som restaurang/baren hette. vid 9 gick vi ner för att hämta mat. gratis-buffé ;) dock var maten ingen höjdare. kan väl säga som så att man hade väntat sig mer av det stället!

vi tryckte iaf i oss maten, blev bjudna på öl och väntade på att klockan skulle bli halv 11. det blev några halvt dryga och rastlösa timmar och man kände verkligen att man inte passa in. största delen av besökarna var 45+. resten var bara konstiga (6) höhö. vid 10 gick vi in på toan för att fixa johan. målade riktigt snyggt runt ögonen ;) haha! sedan hade han på sig en svart peruk med långt lockigt hår och lugg. riktigt najs verkligen! shit. och så en skinnjacka såklart :D

alla var väldigt nyfikna och imponerade av pluto :D många som ville hålla och bli fotograferade med honom. hehe. det var väl den positiva delen av reaktionerna. dock var inte alla lika förtjusta - på väg ner mot scenen blev en brud riktigt rädd. skrek och näst intill sprang iväg. hahaha xD

när johan posat klart med pluto uppe på scenen
till alice copper's no more mr. nice guy så åkte vi tillbaka mot trollhättan. träffade lite folk på shell, sedan käkade killarna varsin cheeseburgare på donken innan vi körde hem johan och pluto (; ingen av oss andra kände för att åka hem så vi tog en sväng tillbaka till trollhättan. dock ganska kortvarig eftersom det inte hände alls speciellt mycket. träffade alice en stund. sen körde dom hem mig och åkte hem till frändefors.

bilder från göteborgsäventyret lägger jag upp imorgon!
jag orkar inte krångla med det idag, för nu måste jag nog sova, ska ju upp vid 9 imorgon, halv 10 ska jag vara klar att åka med pappa och gänget till lidköping. men innan jag kryper ner i sängen ska jag dra i mig en massa vatten, det har trots allt blivit några cider under kvällen (a)

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0