1 O'CLOCK

seeeeeg! men nöjd efter en riktigt trevlig kväll igår :):) inte igår jag och sandra festade ihop, vilket var ett av kvällens stora plus, ett annat var att jag drack gratis hela kvällen ;D hahaha. köpte endast 1 cider precis när vi kom dit, eftersom det var happy hour. sen hade jag flyt helt enkelt :pp tackade till och med nej till kamikaze flera gånger för jag kände att jag skulle bli fööör full. och dessutom lyckades jag och possy hålla sams igenom hela kvällen, dock gick det utför för hans del det sista! så han försvann. jag och simon hittade honom på en bakgård efter en massa letande som tur var, så jag ringde hans mamma och väntade på henne med honom medans som andra gick in på lipz igen. när hon hämtat honom och jag kom in igen vid 1 hände det inte speciellt mycket mer, så efter en liten stund bestämde vi oss för att åka hem, jag och albin. så då gick vi till torget och hoppade in i en taxi som skjutsade oss till kära tulpanvägen 3. värmde pizza som vi tryckte i oss innan vi somnade så gott (:

vaknade gång på gång imorse och törstade. vid 9 tog jag mig upp ur sängen, tog en huvudvärkstablett (i förbyggande syfte) och drack en del vatten innan jag kröp ner under täcket igen, med datorn i knät. gjorde det vanliga kollade vimmelbilderna från igår och sådär. sen vaknade albin så kollade vi på batman och somnade om :p vaknade nu för en liten stund sen! han är iväg och handlar med sin pappa, och jag gosar med världens sötaste chihuahua <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa det var roligt på LIPZ ;D haha. Jaså, blev de pizza haha, gott! Ååååh den hunden är så himlans sööt! Vill ha vill ha =)

2009-11-29 @ 21:45:15
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0