BUMS I SÄNG!!!

herregud vad tiden har forsat iväg :| nyss var klockan knappt halv 3. nu är den 4 :o jag måste sova. får slänga på en film och hoppas på att somna till den. tar någon jag har sett då , så slipper jag fastna så som jag gjorde inatt. kollade ju på 'man of honor', den var sjukt bra! :):)

imorgon blir det lunch med lisa på mejeriet, där hon praktiserar :p
10 över 1 ska jag vara där, så jag tar bussen 12.52. räcker att jag går upp vid 12.00-12.20 då. det är ju bra, för då hinner jag sova närmare 8 timmar (y)

äntligen torsdag!! :D lipz tänker väl ni nu, haha. men det var inte alls jag tänkte på den här gången (eftersom jag numera är nykterist fram till jul) utan att pappa kommer hem och laddar på min mobil :p haha. mitt kompis gick ju ut igår, och jag glömde bort mig och "slösade" bort mina sista kronor på ganska onödiga sms. brukar spara på det sista så jag har ifall jag verkligen skulle behöva (i) jaja. nu måste jag slänga mig i sängen, bara rasa av stolen eftersom sängen står precis bredvid mig (; jag har ju i stort satt bosatt mig i pappas sovrum nu. haha. nörd 8) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0