DAGS ATT FÅ LITE MAT I MAGEN

frukost, frukost! idag är det varken bättre eller sämre, eller jo. kanske lite sämre. men jag överlever nog (; hoppas jag :o hehe. ska kliva upp ur sängen nu för att ordna någonting gott till frukost. antar att jag kryper ner här sen igen, eller möjligen lägger mig på soffan i hopp om någonting bra på TVn.

sen undrar jag, vad händer ikväll? inget vidare sugen på något hålligång, men möjligtvis god mat, film och trevligt sällskap. låter inte helt fel (: fast funderar på om jag ska till mamma redan nu och stanna över helgen, ev. till onsdag eller om jag ska vänta tills på söndag. har ingen lust att åka buss och så där för tillfället. känns också lagom roligt att sitta där utan både internet och mobil över helgen. blääää. måste få ordning på den satans mobilen också. kanske ska passa på att ringa och kolla det nu

host host host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0