DET BLEV JU NÅGONTING AV HELGEN IAF

idag, ikväll har jag faktiskt vart ute en sväng (: först tyckte albin att jag var för liten, men sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning snabbt och så kom han och robin och hämtade mig. så kvällen har inte bestått av så mycket mer än det vanliga .. eller jo, kanske lite annorlunda. vi har underhållit oss med att kollat film i albins bil, på hans nya stereo med inbygg skärm och grejer :p 'kenny starfighter'. roobie och tom var med också :):) för 20 minuter sen bestämde sig albin för att åka hem, så jag har inte gjort mycket mer än bytt om till mjukisar och ställt in lite tacogratäng i ugnen (fortfarande ingen micro!). så jag ska äta det och glo på en film, får se vilken det blir idag.

igår såg jag 'the accidental husband' och den var bra :) eller ja, helt okej. varken sådär jätte grym, eller kass. bara bra helt enkelt! lite över medel kanske (; skit samma. nu är nog min mat lagom varm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0