ETT FARTFYLLT HEMBESÖK :pp

sitter här och trycker i mig 2 mackor med skinka. har inte ätit mer än frukosten idag!!!!! ajabaja. men blev så eftersom jag skyndade hem til lalbin, installerade itunes, la in musik och tog bussen hem vid 5. nu har jag sprungit runt här och listat ut vad jag ska ha på mig. dock känner jag mig inte färdig med den delen ;pp hehe. milki stressar mig :DDD herregud. hoppas på en super kväll iaf. blir nog en liten bit av alkohol för min del trots allt. JA xet du vann väl då, för den här gången ;)) jaja. tillbaka till ätandet. sen ska jag knalla bort mot skoftebyn, möta milki och så tar vi bussen till albin. vet inte om jag kommer hem inatt, vi får se! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0