ETT HASTIGT GODNATT

tänkte bara kika in här väldigt fort! (: kvällen har vart trevlig. hade räknat med en lugn hemma kväll, men lite mer än så blev det. sandra kände för att hitta på något, så hon kom hit och jag gjordemig i ordning. sen plockade vi upp albin och hallberg i halvorstorp för vidare färd till emmas, där vi stannade ett tag. pojkarna käkade pizza och förtärde lite alkohol. sen gick vi till bilen och efter en stund parkeringsletande befann vi oss hos tobbe på översta våningen, varför bor alla mina bekanta högst upp?!! :o hahaha. lyssnade på musik, umgicks och gosade med ozzy ett tag. hallberg lämnade oss och när vi började bli rastlösa åkte vi bort till shell och droppade albin och tobbe med xet för att åka till mig och kolla film. så vi kollade på she's the man :):)

nu har det gått snart 10 minuter sen sandra åkte hem.
jag som skulle gå och lägga mig direkt, inte fastna här. haha. blev ett längre inlägg än jag tänkt mig, och längre blir det för varje ord. tro det elelr ej ;D haha. nej. jag behöver sova, snart helt tom på energi. puss, godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag satt säkert uppe till typ halv 5 eller nått. INTE BRA! Måste ändra mina vanor! Måste bli tidigare i säng. Det var i alla fall trevligt igår. Haha sov din pappis länge i soffan ^^?

2009-11-29 @ 21:40:23
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0