ETT VANLIG INLÄGG

där jag skriver "godmorgon". ja, jag vaknade för ca 20 minuter sedan, har inte gjort annat än ätit frukost och nördat 'café world' sen dess. jag kan även underhålla er genom att berätta att jag inte har någon aning om vart min pappa är, vad jag ska göra idag, eller om jag ens är tillräckligt pigg för att göra någonting .p utvilad känner jag mig dock, och en aning bättre, men hostan tar kål på mig. riktigt irriterande. vaknat flera gånger inatt och haft bekymmer med att somna om pga en irriterande, kliande och torr känsla i halsen. hemskt! jag som brukar vilja vara sjuk. usch.

haha, nu kom pappa hem.
han frågade hur länge gratängen stod inne igår, nu när han upptäckt att han "somnade som en stock" sittandes i soffan :p höhö. så jag berättade den lilla historian, han bara skrattade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0