GODMORGON

känner mig en aning tom på ord. samtidigt som jag känner mig fylld av känslor, dock av den typen som jag inte vill dela med mig av. jag är osäker, och jag är hemlighetsfull. vissa saker vill man helt enkelt bara inte berätta för någon.

jag har så gott som precis klivit upp ur sängen. har hängt upp tvätten som pappa bad mig om på lappen han lämnat, har ingen aning om vart han är men ..... hade lite planer på att dra och träna, hinner dock inte det eftersom klockan närmar sig 13.00 och sportlife stänger redan 15.00 idag. hinner knappt komma dit och byta om förrän klockan blir såpass mycket. därför ska jag äta frukost och zappa lite på tvn, finns det inget där, så sitter jag ganska säkert snart här igen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0