GRYMME BRA DAGEN

rusade ut till bussen förut. var på gränsen till att jag missade den. haha, ovanligt? kan inte komma ihåg sist jag kunde gå ut till bussen, kommer alltid ut ur dörren några fåtal sekunder innan den ska lämna hållplatsen :p anledningen den här gången var att jag letatde som en idiot efter mitt nyköpta busskort, använt 1 gång! hittade det inte. letade igenom väskorna, jackan och byxor jag använt. fattade inte hur fan jag lyckats slarva bort det. till slut fick jag ge upp för att ha någon som helst chans att hinna med busen. tänkte att jag får betala med mobilen då. kom utanför dörren och fann det satans busskortet i fickan på tröjan, vet inte hur eller när det hamnade där. men glader blev jag :D haha. satte mig på bussen, flåsade en stund och lyssnade på musik. ca 15 minuter senare gick jag av bussen och promenerade några meter till lisas hus, hon kom ut ovanligt fort ;) haha.

så började vi gå mot strandgatan!
när vi kom dit kom william ut och pratade en stund medans lisa tog en cigg. sen gick vi in. köpte varsinn vanilj latte och satte oss. jag drack kaffe, eller ah, nästan kaffe! :) fick till och med i mig den utan känslan att spy av en vidrig besk smak. den var faktiskt riktigt god, samtidigt som den var lite smått äcklig (a) haha. tog dock extra vanilj, men ska nog vänja mig vid kaffesmaken så småningom (y) hehe.

satt där i nästan 1 timma, pratade och smuttade på våra varma kaffedrycker.
strax innan 8 gick vi bort för att kolla praktikplats på mejeriet, som självklart hade stängt klockan 18.00, just idag - måndag. annars har dom öppet till 22.00 haha. men vi bestämde att vi ska gå dit imorgon bitti ist. så klockan 09.22 tar jag bussen in till stan :):)

medans vi funderade på vad vi skulle göra var vi lite djävulska, mer säger jag inte (6) sen gick vi till hemmakväll och så kom robin och simon, som gjorde oss sällskap hem till mig där vi kollade på film. började med att försöka se 'couples retreat' som inte funkade, då satte vi på '2:37', men den verkade seg och konstig, så då bytte vi till 'farväl falkenberg' som lisa trodde hon hade sett och tyckte vad skit bra! men den verkade lika kass den här gången som förra gången jag började se den. så till slut hittade vi en film vi faktiskt såg hela ;) 'bröllopsprovet' med underbara mandy moore! :) tog dock en paus efter en liten stund för att åka till shell och köpa käk. självklart (barapapabaaa) mezzaluna med kyckling och pesto :D hehe. vid 12 var filmen slut och då åkte vännerna hem. jag ska gå och lägga mig när som helst, eftersom klockan ringer vid 8.30 till morgonen. känner dock inte för att gå och lägga mig, men men ;o

Kommentarer
Postat av: Faber Yuhani

Mohaha! Bara en vecka kvar! :)

2009-11-03 @ 00:55:04
URL: http://fabermaskopi.blogg.se/
Postat av: Castman-Game It

Fin Blogg:)

allt bra?

2009-11-03 @ 01:36:55
URL: http://castmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0