GUD VAD JAG HAR BLIVIT SNÅL ;O

hahaha. försvinner iväg hela dagarna utan ett spår (; nej men ..... idag har jag tränat med lisa, tog det dock ganska lugnt. lite styrke och sen vattenmassage + solning (y) härligt! efter det hem till henne, för att duscha lite snabbt innan jag träffade albin, robin och simon. precis när jag kom ut duschen fick jag sms att dom var utanför. skynda, skynda. slängde på lite smink och skuttade ut :):)

filmkväll hos albin blev det.
kollade på halva ice age 3 (började hacka som bara den :/) och brüno. det var nog den värdelösaste filmen genom tiderna! :p hahaha. sen blev det lite TV innan jag tog bussen 22.12. ficade en taco när jag kom hem, och har precis gluffsat i mig den (: ska nog knalla till sängen snart tror jag, försöka få ordning på det här nu. känner mig otroligt nog trött! beror nog på energibrist, inte ätit mer än frukost idag förrän nu .....

Kommentarer
Postat av: Sandra

HaHa Brüno är helt VÄRDELÖS! Så dålig att man ändå tycker den är kul, men ingen sevärd film! Ice age däremot är helt okej ;D

2009-11-23 @ 16:11:20
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0