HAHAHAHAHAHA

tog ett klipp ur min blogg på lunarstorm. haha, brukar sitta och kika in i den ibland :p det här skrev jag den 27 mars 2005. det handlar om marcus (min gamla låtsaspappa)

Förut kom han in aas sur o fråga om jaa visste vart min mobil va o så sa jaa nee.. O då sa han att jaa skulle leta upp den o de orkade inte jaa så han sa att jaa inte hade nån mobil längre för att den låg inne på toan .. I toaletten o så sa jaa ahaa, men jaa kan ju fortfarande använda kortet o jaa ska ju byta mobil nu snart när jaa huinner/orkar ! Men då sa han att han hade råkat spola ner den o så gick han - Då började jaa o sandra typ gapflabba :D ;P .. Sen kom han in i rummet igen o kasta mobilen på sängen o sa du får torka av den själv ! O den va helt torr så han jävlades bara .. Han blir jämt så sur .. Bara för att jaa inte alltid håller reda på mobiln - Brukar ju slarva bort den rätt ofta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0