I SÄNG TIDIGT

somnade på soffan förut, så trött var jag! har känt mig helt slut hela dagen. trots att jag och albin inte gick upp förrän halv 2. men blir väl så ..... slappade bara dom timmarna tills han körde hem mig. väl hemma satt jag vid datorn en stund innan jag värmde lite mat och la mig på soffan för att kolla TV med pappa. efter 'playa del sol' minns jag inte så mycket mer förrän jag vaknade några minuter efter 9. kollade på 'låt den rätte komma in' som inte var slutt förrän 22.50, då stängde vi av TVn för att sova. tänkte bara kika in en sväng innan jag kryper ner under täcket. finns inte något vettigare att göra ändå.

börjar bli sjuk nu också :( igen! ont som tusan i halsen och känner att rethostan smyger sig på. usch usch. imorgon blir det antagligen en sväng till gymmet med lisa iaf (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0