JULBORD

har precis kommit hem till albin :) kom iväg på julbordet på alberts med albins jobb - special håltagning, fastän jag var nära på att hoppa över det eftersom jag hade en sån väldans ångest pga massa nytt folk och okänd miljö. men det var hur trevligt som helst, så jag är glad att jag följde med. vi har ätit jättegod matt, proppmätt fortfarande, trots att det var 2 timmar sen vi åt! blev även pannacotta, melonsallad och lite knäck till efterätt :pp sen några cider, ingen koll på hur många. runt 4-5 och en irish coffee. provade på det för första gången. den levde ärligt talat inte upp till mina förväntningar, men helt klart drickbar :) 4 timmar blev vi kvar där. så det har bestått av massor med gott och trevliga konversationer, en hel del skratt och historier :D hehe.

nu ska albin hjälpa tobbe att bya däck, för han har fått punka! jag ska fixa ett bra program och bränna en skiva ^^ sen drar vi ut igen, får väl se vad som händer :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0