KAN JAG BLI FRISK?

vill bli av med det här nu. känslan av att inte kunna andas för näsan är så tät, blir helt torr i halsen och munnen av att behöva andas genom där igenom hela tiden, som om det inte är nog med att jag hostar av allt kliande i halsen redan. och så känner jag mig varm ena stunden och kall nästa. ett helvete att vara sjuk. men jag ska väl egentligen inte klaga, inte ofta jag åker på något värst jobbigt. småförkylningar då och då bara.

hoppas iaf att jag mår bättre efter helgen!
ska försöka vila ut ordentligt dom här dagarna, för på måndag vill jag verkligen träna, blir galen snart. så här långa uppehåll är inte okej :( ska komma iväg och köpa skor också. får nog bli ett par uggs :D så slipper jag frysa om fötterna som jag alltiiid gör om vintrarna. usch. inget vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0