SATURDAY NIGHT

helt värdelös helg ärligt talat :pp men ikväll har jag vart ute en sväng iaf. tog bussen 22.05 till shell och gick därifrån bort till grill x för att möta lisa (: sen gick vi hem till henne, satt inne en stund och babblade. helt tokiga av både samma och olika orsaker! ;| haft ett rejält krig med albin idag, hahaha. men det löste sig väl med tiden :)


han och harvey kom och hämtade oss vid typ halv 1. åkte runt en sväng innan harvey och lisa hoppade av hos denny. sen träffade jag och albin folket på shell. typ x;et, sacka, hanna, öberg. stod där och tjata en stund innan vi drog upp till hunneberg. skulle ta tid på öberg, varvet runt. sacka åkte med honom, efter 20 minuter började vi undra så då åkte vi och kollade efter dom. sen ringde dom och berättade att dom åkt ner i diket. haha. NEJ kan man verkligen säga. höll på ett bra tag med att gå upp biljäveln. vid 4 var det klart. sen åkte jag med x;et hem :) eller ah .. han släppte av mig hos mig på hemvägen :):) tänkte inte fastna här, utan ska gå och lägga mig på momangen, läsa lite och äta en clementin. hungrig som fan! men jag orkar verkligen inte fixa något annat, vill inte heller. har lite dåligt samvete pga den lilla banankakan jag åt till latten efter maten förut :/

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0