SJUKA LILLA JAG :(

buhu. vaknade inte ensam idag. en vän vid namn huvudvärk gjorde mig sällskap! fy sjutton. och igår kväll fick jag kämpa med att ignorera svedan i halsen, inte ens mucoangin hjälpte. hm ... somnade runt halv 1 iaf. idag vaknade jag vid 11 ungefär. började dagen med att tappa upp ett ett varmt skumbad och tända massa härliga doftljus, där jag kröp ner med en kopp varm choklad, toppad med grädde och vit choklad. mysigt! (: nu har jag precis trätt på mig en stor, mjuk hood tröja och varma strumpor och satt mig ner här. lyssnar på emads skönaste låt någonsin (enligt mig) haha. 'din brud ikväll (hotel room remix)' heter den :D lyssna vet jag!

träningen kände både jag och lisa att det är inget att tänka på idag :(
även om jag verkligen, verkligen vill. men självklart är det bättre att vila upp sig, skaka av sig alla dåliga bakterier och köra gärnet sen när vi är pigga och krya igen ;) min nya livvstil regerar - positiv positiv. förvånar mig själv då och då med min otroliga optimism :o haha.

kanske ska småpilla med designen lite.
känner ju att jag vill göra någonting mera med den, kan bara inte sätta fingret på vad :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0