SKÖNT ATT VARA HEMMA IGEN

tog bussen 12.07 till sonja, gick ut i god tid idag t.o.m. satte upp nya gardiner, dammsög, gick ut med skräp, handlade, åt mat - fisk och potatis (tredje dagen i rad nu :p) och torkade golven. sen fick jag 500 kr och tog bussen hem 14.56 (y) nu sitter jag och smuttar på ett glas vatten. känner mig precis som när jag vakna, halvt död! trodde jag skulle piggna till när jag väl kom ut och fick lite frisk luft. men nej, har känt mig helt dåsig hela dagen :s kanske inte är riktigt frisk än trots allt. men hostan är så gott som bortblåst, lite små snorig är jag väl fortf, men det är man väl i stort sett hela vintern :p hehe .. har känt en lite svidande känsla i halsen dock /: hoppas det inte bryter ut igen. blir en fortsatt lugn dag. medans resten (iaf många) av vännerna är på lipz sitter jag hemma och spelar sims 3, om jag får ordning på det vill säga.

jag har ju som sagt bestämt mig för att inte dricka förrän nyår, ev. julafton (y) bra! tror faktiskt jag kommer klara att hålla mig den här gången. annars brukar det ju inte hålla ens 1 vecka. det är illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0