SNUVIG ;/

imorgon vill jag vakna och vara frisk! :o så jag kan börja trötta ut kroppen igen. hoppas på några ridturer med mamma nu i början på veckan när jag är där, åker väl dit imorgon tror jag. sen hem på tisdag kväll eftersom jag ska till sonja på onsdag förmiddag. får nog bli gymmet efter det! :D och på torsdag är det upp tidigt och iväg till högskolan som gäller (y) träningen även efter det hoppas jag. ska verkligen försöka köra stenhårt nu. och lägga ner med allt onyttigt jag unnat mig senaste veckorna. men blir lätt så, att man blir sugen och småäter när man inte har någonting annat för sig. lättare att lägga av med det om man fokuserar på någonting, som träningen (y) nog om det!

funderar på om jag ska lägga mig här i sängen och börja se på en film. tror inte jag kommer hålla mig vaken genom en hel film om jag lägger mig ner (a) måste vara en jävligt bra film isf :p hehe. tänkte kolla på 'rachel getting married' iaf :):) hoppas jag kan få sova ostört inatt iaf, utan att vakna av den förbannade hostan ;o natti natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0