STÄDNING OCH PACKNING!

det är vad som väntar mig. vaknade för snart 1 timma sen, alltså vid 15.00-tiden. illa illa och verkligen inte likt mig att sova så länge, speciellt inte med tanke på att jag ändå somnade vid halv 4-4. haha, jag har fan sovit 11 timmar. fast det kan väl vara bra och behövligt då och då också! :p mitt rum ser ut som ett bombnedslag .... igen!










jag ska snart kliva upp ur sängen och sätta igång med städningen. sen ska jag packa ner lite kläder och sånt + datorn, eftersom jag ska spendera några dagar hemma hos mamma i frändefors. min snälla pappa skjutsar mig dit om en stund. skulle väl egentligen kunnat skriva det här inlägget för 20 minuter sedan och redan vart igång med städningen och förmodligen till och med klar med den, men jag satt här och laddade för att våga fråga honom, det tog emot lite (a) haha. sån är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0