TAGGAD PÅ'RE!

14 kilo kvar ..... sen har jag nått mitt slutliga mål (: idag har jag inte gjort allt för mycket. faktiskt bara slöat. pysslat lite med victor och kollat TVn. och så lagade jag lite mat för en stund sen .. så nu har vi ätit. det är väl det jag har att berätta. inte på så bra humör, vet inte varför. förmodligen bara brist på energi! imorgon ska jag försöka komma upp lite tidigare och äta en ordentlig frukost :] sen blir det en ridtur med mamma. ska slänga mig upp på biggan och mamma ska rida mosa (y) det blir nog trevligt. sen får vi väl se om lisa och robin kommer upp också. svårt att veta redan nu, eftersom det är mr rödin vi har att göra med :p hehe. inte säker på att det blir mer uppdatering idag, känner lite bloggtorka för tillfället .....

det blir nog bättre under veckan eftersom jag ska börja dokumentera träningen. mått, vikt, träningspass osv kommer jag redovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0