TAR TAG I LIVET!

en bit på vägen iaf!! har ringt försäkringsakassan och beställt en ny blankett eftersom jag fick ett brev idag om att dom inte har fått in den. sen ringde jag kerstin, eller försökte åtminstone. fick dock inte tag på henne, så jag skickade ett mejl och bad om ett möte eftersom jag behöver hjälp att komma tillbaka på spåret nu! har även funderat på att ta kontakt med soc igen, men kommer inte ihåg vad hon hette, min kontaktperson och det var ju ett helvete att hitta rätt person. så jag tänkte att jag får ringa växeln nu någon morgon och ta reda på det .. se om jag kan få ett nytt möte, om jag överhuvudtaget kan kombinera försÖrjningsstödet med det jag får från föräkringskassan nu? jaja. återstår att se.

nu ska jag geeka sims :pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0