UTMATTAD!

nu sitter jag hemma hos albin. babben själv är och tränar med vurp. egentligen borde jag hålla mig till det jag ska, dvs - lägga in musik i ipoden. fast har precis installerat itunes, så nu kan jag börja fylla den med musik. har dock inte mycket att fylla med. helt torrt på musik. fast kan ju lägga in en hel del från min spotify lista (y) även om jag är på väg att tröttna på det mesta där .....

ska hem om en stund för att sen återvända hit igen :pp men måste typ städa lite där hemma och bestämma vad jag ska ha på mig ikv. packar nog med smink och så och sminkar mig lite senare .. innan vi drar till stan typ (; det största problemet är nog vad jag ska ha på mig. funderar på jeans .. men upptill? ingen aning :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0