VÅLD LÖSER ALLT!

haha, nej. nu ska vi inte överdriva :D men ibland måste man ryta till lite. just nu är jag jävligt nära ett nervöst sammanbrott som mamma brukar säga. mamma bad mig plocka ur och i diskmaskinen vilket jag satte igång med, bara det är rena mardrömmen här ärligt talat. mitt i allt hör jag någonting kraaaawscha i golvet! :o ericas förbannade kattjävel rev ner saltkaret (= 1 dl salt uthällt på golvet) och ett glas från hennes nattuksbord.

lämnar diskmaskinen för att dammsuga det och sätter sedan på lite kaffe. gör klart det med diskmaskinen och ställer in en halv kopp mjölk i micron, fastnar vid datorn för några sekunder och vad händer? mjölken kokar över. fan!! torkar ur micron, häller upp kaffe i koppen tillsammans med några sockerbitar.

frågar victor om han ska ha en macka.
lika bra medans man ändå håller på, annars ska han ha en sen när man sätter sig till ro för att äta. en rostad macka, ja. stoppar i en brödskiva i rosten medans jag gör mig egen. tar upp hans, frågar vad han ska ha på. 'bara smör'. jag upprepar frågan, 'ska du bara ha smör?' 'OST. ja, bara smör'. vad är det för svar?!

breder på smör och frågar om han ska ha någonting att dricka till. inget svar. frågar samma sak en aning högre (a) får en gap till svar 'jag tänker!'. fortfarande inget svar efter ca 1 minuter. 'du får juice' säger jag. 'ja, precis det jag tänkte säga'. jaja ..... häller upp juice och ger honom det och den rostade mackan med bara smör. 'jag tänker inte äta den, den är för bränd' ... och där var sista droppen droppad! aaaaaawohoh!! 'DEN ÄR INTE BRÄND, DEN ÄR ROSTAD, HADE DEN VART BRÄND HADE DEN VART SVART. ÄTER DU INTE DEN JÄVLA MACKAN NU SÅ GÖR JAG ALDRIG MER EN MACKA TILL DIG!!!' och några sekunder senare var den nere i hans lilla mage -.- 'den var väl inte så äcklig?' 'neeeee :)' 'precis, tack'

nu ska jag äta min tråkiga ostfralla, hälla i mig min juice och smutta på mitt kaffe.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shitt! Kul att du kunde hålla humöret uppe fram till det sista iaf ;D Sånt vet jag inte om jag hade pallat. PKPK

2009-11-10 @ 23:46:32
URL: http://kollektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0