ÄNNU EN SJUK DRÖM

vaknade och visste inte riktigt vad som var och inte var. haha! har drömt någonting riktigt konstigt inatt, och det har verkligen fasnat i huvudet för att jag repeterade det för mig själv så jävla många gånger i natten. "jag har körkort, men jag kan ju fan inte köra!!" hahaha. grejen var alltså att jag skulle ta körkort, sen hade jag det helt plötsligt, men jag fattade inte hur i helvete det hade gått till eftersom jag antar att jag inte på långa vägar är tillräckligt bekväm och säker bakom ratten för att på något sätt ha kunnat blivit godkänt på uppkörningen :o haha. vågade inte ens köra, fast att jag hade helt och hållet full rätt att göra det. kan verkligen höra det (orden cirkulerar fortfarande innanför pannbenet) "jag kan ju inte ens köra, jag har körtkort, kan ju inte köra" :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0