BIOMYS!

jag, albin, simon och robin har vart och sett 'flickan som lekte med elden' ikväll :) den var bra! men nådde tyvärr inte hela vägen upp till mina förväntningar :/ blev väldigt rastlös också. usch. dessutom har jag förmodligen åkt på halsfluss nu igen! har så sjuuuukt ont i halsmandlarna. känt mig lite småsvullen dom senaste dagarna och missbrukat halstabletter det senaste dygnet, men nu börjar det verkligen bli outhärdligt. får väl avvakta lite till och hoppas på att det ger sig, annars får det bli vårdcentralen i veckan :(

för övrigt har dagen spenderats med albin! ^^
vi har käkat god mat - potatisgratäng & fläskfilé, färgat hans hår, jag har tjatat om att klippa hans hår, vart ute på promenad med golvbusen :'D sytt den största delen av löshåret och varit på bra hunmör även idag (:






nu ska jag dricka lite vatten och lägga mig ... har ont i huvudet, hostar regelbundet och jämrar mig över min onda hals :( ska se om jag kan hitta några mucoangin och bedöva halshelvetet!! den förbannade hostan gör det ju inte bättre precis :'( åter kommer som alltid imorgon :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0