DET VAR DEN FÖDELSEDAGEN ..

:DD hur bra som helst hade jag det! tror ärligt talat inte att det kunde blivit speciellt mycket bättre. emelie tog med mig ut till siba, gick in på gina och provade kläder och fick ett par svarta jeansleggings + en skit snygg t-tröja av henne (vilket blev gårkvällen outfit)! :) sen åkte vi till koppargrillen i vänersborg där hon bjöd på en underbart god middag, redan innan lunch (; hehe. sen blev det en sväng till NÄL för att träffa albin, som jobbade (y) fick 200 kr av honom (: gjorde slut på dom på ÖoB där jag köpte 2 deo's, body scrub, face scrub, 4 ansiktsmasker, hårspray, fotfil och mitt favorit body butter :D älskar att köpa sånt! hihi. efter det åkte vi hem till henne och tog det ganska lugnt, hon fixade mitt hår inför kvällen och så målade jag naglarna, robin och peppe kom och gjorde oss sällskap. åkte hem till mig en sväng allihopa för att duscha och fixa mig lite. sen släppte robin och peppe oss hos emelie igen, hann inte stanna speciellt länge eftersom jag skulle ta bussen vid 4.

var framme på resecentrum i vänersborg ca 16.45! fick vänta på mamma och erica en stund, sen plockade dom upp mig, så skyndade vi till trestads trafikskola för handledarkurs, började klockan 5. satt där till halv 9, och var så sjukt stressad sista minuterna eftersom jag skulle med bussen 20.45 + att vi skulle hinna till torpahallen innan för att mamma skulle ta ut födelsedagspengar till mig :D fick 1500, sen fick jag ändå vänta på bussen ute i det kalla nästan 10 minuter, kändes som en evighet!! :p det är hemskt kallt ute nu på kvällarna :( iaf ... så gott som halsade i mig ciderna jag fick av mamma på vägen till trollhättan, till råga på allt var jag kissenödig också!! haha. skuttade fort fort till lipz när bussen stannat på torget. träffade albin i kön och så blev det några cider, 1 (och ½ för att ronja klena sig) lakritsshot, 1 jättejättegod drink som jesper bjöd mig på och massa dans, jag och ronja vågade oss även upp på scenen den här veckan också, michael jackson's 'black or white', det var svårare än vi väntat oss, upptäckte ganska fort att vi inte kunde texten alls så bra som vi trodde (a)


mellan 1 och halv 2 gick jag, robin och simon till garderoben.
sen gick vi mot shell och käkade. jag beställde mezzaluna till oss alla 3 ;D haha. sen hade vi lite problem med att komma hem, men sen kom billy och hämtade oss som tur var :)) somnade så snart jag tvättat bort sminket och rasat i sängen :p

vaknade tidigt imorse, halsade en hel del vatten och deckade igen ^^
gick upp vid 11 och ställde mig i duschen en stund. fick ett brev om att jag hade ett paket att hämta ut, gick bort till sylte center och hämtade ett rosa fint litet plastpaket. löshåret är här!!! :DD

nu ska jag, robin och simon snart åka ut till överby. tro't eller ej, men vi ska åka buss (; hehe. jag ska försöka spendera lite (det mesta) av mina pengar så vettigt som möjligt. en väska behöver jag iaf :)) och så blir det kanske lite smink och något klädesplagg. 1500 räcker inte så långt, men det är en bra bit på vägen till allt jag BEHÖVER! ;o

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0