SHOPPING!

grå topp från gina, 99 kr


svart topp från gina, 99 kr


svart bas-linne från gina, 99 kr


mörk turkosa tights från gina, 79 kr



mascara från isadora/cubus 120 (- 25% rabatt =) 90 kr


svart väska från h&m,  199 kr

 

+ en till grå väska från hm som jag inte hitta bild på, 149 kr

 

4-stegs nagelfil från cubus, 25 kr

 

+ svarta toffsar, 15 kr och 2 par örhängen 25, respektive 16 kr från glitter

och en grön (ful) plånbok från kårlins väskor, 19 kr! :D



köpte mig även ett par inlägg till skorna

 

 

här är det jag fick av emelie igår :

 


svarta jeansleggings från gina, 199 kr

 

vit topp från gina, 99 kr

 

det var väl det! nu är det dags att sova känner jag. natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0