TOKIO HOTEL'S NYA ALBUM

så sitter jag här, lyssnar på 'tokio hotel's nya album på youtube - jag har plockat ihop en spelningslista med alla låtar, även i rätt ordning på det nya (ännu outkomna) albumet humanoid, enligt den information och material jag kommit åt! :) lyssna HÄR. enligt mig, som ärligt talat inte direkt är något "fan", ett riktigt bra album" :D

idag mår jag inget vidare bra ;( förkyld som bara den börjar jag bli. krasslig i halsen = jobbig slemmig rethosta, rinnig/tät i näsan om vartannat och allmänt slö och seg i huvudet, ja ni vet. ska kliva upp ur sängen nu och äta lite frukost :) vilket får bli havregrynsgröt eftersom det är det enda som finns!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0