FÖRBANNADE REKLAM

gillar inte spotify reklamen med hasse aro :| "hasse aro här. visste du att var nionde kvinna får diagnosen bröstcancer" usch! hans namn stavas säkert inte ens så, men whatever.

nu är jag vaken iaf, vilket kanske är ganska tydligt ;D hehe. har dragit på mig mina svart jeansleggins och ett turkost linne. håret sitter fortfarande i en knut mitt på huvudet, efter att jag tvättade ansiktet. får se om jag ens orkar bry mig om att göra någonting åt det innan jag åker och städar/tvättar hos sonja. ska duscha sedan när jag kommer hem tänkte jag, så vill inte slita på det med plattången nu i onödan /; ska smita iväg för lite frukost - mûsli och vaniljyogurt blir'e! bussen går 11.22, så tänkte att jag ska kolla på det nya aa avsnittet under tiden (y) en del av det iaf .....

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0