HAVE TO, HAVE TO

uuuusch! dumma vicky har istort sett tvingat med mig in till stan. så nu ska jag snart klä på mig och gå ut i det hemska regnet. det var inte länge den lilla, första snön som föll förut fick stanna kvar :p hehe. får försöka samla lite energi och positiv inställning med skön musik på bussresan in till stan (n) (y) känner mig helt jävla död! men har jag tur så kanske det går snabbt i stan, så jag hinner vila en liten stund innan bowlingen. för det här håller inte länge. gäspar och har svårt att hålla ögonen öppna, redan! :|| och dagen har bara börjat! sen ska det ju ordnas med lakohol till mig och lisafisen också :)

ska passa på att köpa frimärken och posta breven till försäkringskassan också! och några powerking får jag helt klart unna mig :o måste rusa nu!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0