HEJ VÄNNER :)

har inte haft varken "tid" eller engagemang till att uppdatera idag /; klev inte upp förrän 2 idag, då jag och hannah unnade ossen ordentlig frikost. dukade frambröd, pålägg, fil, müsli, yoghurt, mjölk och oboy, skärde upp gurka och banan och kokade ägg :D hehe. sen skjutsade pappa bort oss till albin. så slappade vi en stund medans hannah sydde det sista till sin hårförlängning som jag fäste på henne sen :)

sen var det dags för mat mitt i det! :p
så vi tog en paus för att äta jättegod kötfärssås (med bacon i) och makaroner i som per lagat till. älskar det :DD gjorde klart håret och sen kollade vi *TV. drog ut en sväng, men hände ingenting så åkte tillbaka till albin och la oss på soffan igen (:

sen blev hannah hämtad av sin mamma.
jag och albin kollade på 'supersugen'. sen kom robin, simon och peppe och gjorde oss sällskap till 'evan den allsmäktige'. efter det när klockan var ca 11 gick albin och la sig, så vi andra drog ut och fördrev ett par timmar med att åka runt litegranna.

kom hem nu för en liten stund sen.
ska väl snart sova, så jag orkar upp imorgon. ska till tandläkaren - 11.20 tror jag (y) inte så tidigt, men måste ha mina 8 timmars sömn åtminstone ;pp men innan jag somnar måste min mat i café world bli klart (a) haha. bara 20 minuter kvar ..... kan passa på att läsa lite bloggar så länge (:

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0