I'M GONNA GIVE IT A TRY

nu ska vi se då. placerat mig på albins soffa nu. dock bara jag här. babben skulle till skroten en sväng och åkte precis innan jag kom. per har jag ingen aning om vart han är :p lyssnar på musik (och med musik menar jag th, beroende?) och dricker vatten (y)

gårdagen såg ut som såhär;
åkte med dennis till frändefors igen efter att jag vart och handlat med papi. slappade vid TVn en stund, fixade lite käk och myste med dixie fram tills mamma hade tid att klippa mig, medans björn var och kollade på ett gevär. blev så bra det kunde bli antar jag :)) hehe.

sen drack jag en drink med mamma och björn. sprit, likör 43 och mjölk :D riktigt iskall eftersom vi satt ute och njöt av dom sista solstrålarna. mumma var det! vid 6-7 någon gång (hade inte speciellt mycket koll på klockan) kom emil, dennis, emil och kenny och plockade upp mig. så tankade vi, jag köpte slödryck på jätten och åkte till albin för att värma upp :D det blev några jägershotar och grogg.

vid 9 åkte vi till stan. sjukt kul kväll på odd :D
fast blev kanske en aning överdrivet alkoholintag (a) vilket jag känner av skapligt mycket idag ;/

fick skjuts hem av micke när festen var slut och alla åkt hem :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0