JAG ÄR ALERT (;

bara lite frukost i magen som fattas! sen är vi på topp :D woho! jag har vart vaken 25 minuter nu, blev väckt av em sötan 30 min innan klockan skulle ringt :p hehe. men lika bra att stiga upp då kände jag eftersom jag piggnade till såpass snabbt. och lite extra tid att göra sig klar är ju aldrig fel det heller :)


bild tagen igår, innan strandgatan

nu har jag hunnit med så mycket som;
  • packat väskan inför träningen
  • letat upp och plockat ihop lisas grejer
  • klätt på mig
  • kollat mig i spegeln och bestämt mig för att låta håret vara som det är - uppsatt i en slarvig rufsig knut som jag sov med inatt :p haha!
  • pratat med emelie och planerat lite smått inför lipz imorgon, då hon är med i karaoke finalen :D lär bli roligt, dock får jag ta det lugnt eftersom jag har möte 8.15 morgonen där efter, lite surt eftersom vi sett fram emot den kvällen 1 månad nu :/ men men ..... ansvarslivet kallar! (a)
  • bäddat sängen
  • upptäckt tidningen innanför dörren, dock låtit den ligga kvar :p
  • sjungit några verser till musiken som ljuds ur mina högtalare. ljuds är säkert inget ord, men jag gillade det (; hahaha.

nu så ringde alarmet! 10.20 ^^ dags att återvända till det jag egentligen ska göra då kanske :) bussen går 10.52, får säkert ännu lite tid över när jag ätit frukost och kontrollerat så allt är klart (y) funderar även på att skapa en ny kategori "träning". känns som det är mycket prat om det för tillfället, vi får väl se ;)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0