JAG ÄR GLAAAAD TJEJ :DD

skrev en lapp igår innan jag gick och la mig; 'kan jag få 300 kr till busskort, det gick ut i fredags. kram!' skuttade upp ur sängen nu när klockan ringde 10.00 och läste svaret 'finns på ditt konto, hade inte kontanter. PS! du kan väl damma, dammsuga och torka golven i veckan är du snälll. bra timpeng :) kram/paps' blev hur glad som helst :D sen kom jag på "fan, jag har skuld på kortet!!" satte mig vid datorn och gick in på swedbank och kollade 419 kr. insättning 500,00 kr :DD nu är jag glad glad glad!

emelie hade skickat sms 20 min innan jag vaknade också. frågade om jag ska med till borås sen, för bilen behöver lämnas in. får väl se hur jag gör med det! tränas ska det göras idag iaf :)) men det blir förmodligen senare ikväll.

lite frukost får den väl bli nu iaf! :) tänkte koka ägg, göra en god grov smörgås med ost, skinka, gurka och paprika och så lite yoghurt till. skippar müsli och knäckebröd idag. har en känsla av att jag äter för mycket fibrer.

vad ska resten av min bloggrörelses själar göra idag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0