JAG ÄR NÖJD! :D

idag blev en bra dag. trots en seg morgon/förmiddag. halv 3 kom albin och hämtade mig, så åkte vi och käkade pizza på emmas. sen träffade vi michael en stund för att han behövde hjälp med sin fina vinterbil ;) efter det stannade vi till på kiosken på väg hem till albin, då köpte han 2 gigantiska cocosbollar. när jag ätit upp min var jag så jävla mätt, så jag mådde fan illa :p höhö. sen bestämde vi oss för att gå på bio, så albin bjöd med harvey och så bokade vi 3 biljetter till 'bröllopsfotografen' klockan 21.00. kollade TV en stund, vid halv 8 drog vi ut .. trodde vi, 30 minuter senare upptäckte vi att klockan inte var 8, utan 7 eftersom man skulle dra tillbaka den långa visaren på klockan ett varv, välkommen vintern (n) henke blev övertalad att följa med, så vi bokade en till biljett till honom.

stod på shell en stund och väntade på henke, sen åkte vi till hunnberg!
albin körde ett varv och sen satte jag mig bakom ratten :D wihi, hehe. gick fin fint! när klockan närmade sig halv 9 åkte vi in till stan för att hämta ut biljetterna. sen väntade vi på harvey som kom vid 10 i 9 eller något, seg :pp inte förrän 5 i fick vi gå in i salongen och efter lite kort reklam började filmen. jag tycker inte att den var speciellt bra. den hade väl sina stunder då den var rolig, men anser jag den bara vara seg och ganska tråkig! hur som helst .. vid 11 var den slut, så då åkte vi till shell en snabbis för att lämna henke vid sin bil och så hoppade jag över till harvey som var snäll och skjutsade hem mig :)

nu ska jag göra mig lite varm oboy (: hehe, det börjar bli en vana nu om kvällarna .. så mysigt och gott är det! sen ska jag kika in i mitt café på 'café world' innan jag lägger mig. imorgon blir det träning förhoppningsvis. får väl se om någon hänkar på? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0