JAG ÄR PÅ G

haha, jag är sådär sjukt taggad :D sitter och diggar med till låtarna på 'absolute dance winter 2008', sjukt dåliga dom flesta låtarna, men dom har ändå beatet liksom ;) emelie ringde alldeles nyss och väckte upp mig ur min s.k. koma, haha. satt ju helt inne i min egna värld och när telefonen ringde blev jag sådär jobbigt rastlös. kan inte sitta still i stolen och bara väntar på att klockan ska gå!

körde lite morgongymnastik i 20 minuter efter frukosten förut. någon gång innan halv 3 kommer emelie och hämtar henne. drar med till borås och lämnar in den satans bilen, SKAFFA ALDRIG VOLVO (a) haha. sen blir det träning och solning ikväll (y) fett braaaau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0