JAG ÄR STARK

hemma efter en heldag hos farmor :) det blev middag, fika och en massa prat om allt och ingenting. 4 timmar blev jag kvar där :p sen tog jag bussen hem igen. hann inte mer än sätta mig vid datorn förrän det var bestämt med lisa att åka in till stan och possibly ta en fika på strandgatan! :D precis fixat mig snabbt. blir dock mjukisar. varit helt outhärligt att var ainstängd i tajta jeans hela dagen, usch. så jobbigt eftersom det spänner så i knät :/

får hoppas att det går över snabbt.
fick iaf lite pengar av farmor så nu blir det till att köpa gymkort på sportlife imorgon, och självklart ska vi träna. blir väl antagligen bara lite lätt styrke för mig om ingen bättring visar sig innan dess. men får väl hoppas att det repar sig fort, funderar iofs på att gå till läkaren med det och kolla eftersom jag inte har någon aning om på vilket sätt jag skadat det från första början. börjar bli ganska jobbigt att inte kunna använda det som jag borde kunna.

dags att sticka till bussen! :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0