NU ÄR DET SPÄNNANDE!

först och främst; tack tack taaaack linn för hjälpen <3

sitter här med mörkbrun färg i mitt fylliga, långa hår :D hoppas ivrigt på ett lyckat resultat .... nervös är jag som bara den. men alla problem går att lösa, på ett eller annat sätt. så blir det inte bra nu, så finns det alternativ som skulle kunna rätta till det! 3 hårfärger återstår att använda och experimentera med om det skulle vara så att det är nödvändigt :pp hehe. 10-15 minuter kvar, sen kan jag skölja ur det här kladdet och (dumt och grymt mot håret, men bara måste) föna det! ^^

har lovat linn att lägga upp bild sen iaf, vare sig det blir bra eller inte (a)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, Det ser ju ut att bli bra!:) Vi får fixa lite slingor och så, så att det blir skit snyggt! :) Synd att jag hade så bråttom till bussen förut!;) <3

2009-10-08 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0