PASSAR LILLEBROR

fick åka hem till mamma inatt för att passa victor nu på morgonen :) mamma har kört björn till alingsås, men snart är hon hemma igen. har satt på kaffe åt henne!

gårkvällen slutade lyckligt efter all stress tidigare :p
kom hem tillsammans med albin och hallberg vid 18.40 typ. började med en gång med maten, tvättade bort sminket, dennis och emil kom. drack grogg, in med kyckling och potatis i ugnen. sminkade mig, gjorde sås. fixade håret. sen kom pappa hem vid 20.00, då tog vi en shot tillsammans med honom. fixade vitlöksbröden. bytte om. tog ut maten ur ugnen och ställde in bröden. när dom var klara, så käkade jag och dennis. emil, jesper och albin smakade också såklart :D haha .. drack mer shot och när klockan närmade sig 9 så rusade vi ut till bilen. jag glömde först legget, sprang upp igen, ner, glömde mobilen, upp igen, ner och ut till brevlådan för att posta ett brev till försäkringskassan, så plockade pojkarna upp mig där. parkerade i stan och ställde oss i långa kön utanför lipz :p stod nog närmare 40 minuter! usch. höll på att få något slags sammabrott på fjortisarna bakom oss :| morr!

sen hade jag en helt suverän kväll (; haha. roligt att se alla förklädnader :D hängde mest ihop med ronja. emelie drog hem tidigt :( kärlek (n) dansade och drack jäger redbull till störst del! hehe. nu ska jag fixa något att äta. victor är fortfarande hungrig säger han, trots att vi åt nudlar alldeles nyss ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0