POSITIV POSITIV :]

har vikt ihop tvätten som hängt på sträcken sen igår. vattnat (dom få) blommorna som finns. nu blir det frukost!

siktar inte lika högt idag som igår kan man väl säga!

nu ska jag fortsätta tänka positivt! äta min "gigantiska" frukost och tagga inför ikväll. hänkar på milki m.fl till FY HELVETE VAD ÄCKLIGT GURRRRKAN VAR! SPOTTADE SKITEN RÄTT UT PÅ FATET!! :# hehe, hur som helst (a) LIPZ skulle jag komma fram till ;) ska äta resten av mitt knäckebröd nu. sen torka golven och avsluta städningen med en varm, välförtjänad dusch. kanske ska ta tag i det där med promenaden innan jag börjar planera middagen också (; låter bra!

träningen verkar jag kunna utesluta idag .....

Kommentarer
Postat av: Faber Yuhani

Haha har nog aldrig skrattat så mycket till ett blogginlägg förut! "hänkar på milki m.fl till FY HELVETE VAD ÄCKLIGT GURRRRKAN VAR! SPOTTADE SKITEN RÄTT UT PÅ FATET!! :# hehe, hur som helst (a) LIPZ"

Men angående ditt svar som du skrev i min blogg, alltså, det kanske är tråkigare men ta med dig mp3 eller nåt och träna själv? det är faktiskt ganska nice! då får man liksom lyssna på vilken musik man vill och chilla runt! :D

2009-10-29 @ 13:38:05
URL: http://fabermaskopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0